Moduł usuwania DPF

Przegląd

Moduł ten automatycznie dezaktywuje wszystkie mapy związane z DPF / FAP i pozwala tunerowi na prowadzenie samochodu bez zainstalowanego DPF / FAP. Ciężko pracowaliśmy, aby ten moduł był aktualizowany do najnowszych samochodów i aby zapewnić najlepszy wynik. Ten moduł jest stale aktualizowany.

Funkcje modułu są wykonywane automatycznie przez Swiftec, który pobiera informacje od marki ECU, modelu ECU i marki samochodu z właściwości projektu, a gdy użytkownik zapisze plik Swiftec zapyta, czy należy dezaktywować DPF / FAP.

 

https://www.swiftec.pt/products/swiftec-dpf-removal-module/

Począwszy od Swiftec v1.8.7 uruchamiamy nowy moduł usuwania DPF v2.0. W przypadku samochodów tymczasowo nieobjętych wersją 2.0 możesz nadal korzystać z modułu usuwania DPF v1.0 . Co obejmuje v2.0?

 

Po pierwsze , ostateczne i najbardziej idealne rozwiązanie DPF OFF dla prawie WSZYSTKICH sterowników Bosch EDC17!

Po wypaleniu wielu komórek mózgowych jesteśmy pewni, że z pomocą naszych klientów jesteśmy w stanie wyłączyć każdy moduł Bosch EDC17 ECU DPF przez Switch.

Oznacza to, że żadne inne zmiany nie są konieczne, żadne inne małe modyfikacje, wystarczy kliknąć i przejść ze 100% gwarancją, że wszystko będzie idealnie z samochodem twojego klienta.

 

Po drugie , w niektórych szczególnych przypadkach, takich jak Opel EDC17C18 / C19 / C52, gdzie jak większość tunerów nie zna przełącznika, po wielu latach badań opracowaliśmy unikalną łatkę oprogramowania układowego, która działa jak tryb wyłączania!

W tej chwili uruchomilibyśmy go jako tryb testowy BETA, więc wszelkie komentarze są mile widziane!

 

Po trzecie , podobnie jak w przypadku Bosch EDC16 DPF OFF, opracowaliśmy również nową technikę EMULACJI, która pozwala klientom na czystą emulację funkcji ECF w ECU!

W ten sposób samochód nigdy nie poczuje, że nie ma filtra DPF, a wszystkie parametry robocze są zachowane jako oryginalne. (Problemy z tempomatem, samochód pracujący w bezpiecznym modzie itp.)

 

Lista samochodów obecnie objętych modułem usuwania DPF v2.0:

 

AEBI Smidth

BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
BOSCH EDC17CP52 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
Alfa Romeo

BOSCH EDC15C2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. PATCH FIRMWARE. WYMAGANY PEŁNY ODCZYT. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17C69 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
MARELLI MJD6 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
MARELLI MJ8D – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BMW

BOSCH EDC16C31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
BOSCH EDC16C35 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
BOSCH EDC16CP35 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
BOSCH EDC17_C06 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C50 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ! JEŚLI POJAZD MA NISKĄ MOC PO ZASTOSOWANIU V2, NALEŻY UŻYWAĆ V1.
BOSCH EDC17_C56 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP02 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP09 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. . CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP45 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH MD1CP002 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH MD1CS001 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOUWMANN

BOSCH EDC16C39 – * WAŻNE * CIŚNIENIE DPF i czujniki EGT MOGĄ zostać odłączone!
Cadillac

BOSCH EDC17C39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Walizka

BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
Gąsienica

CAT ADEM5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BETA CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Chevrolet

BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE EMULACJI
BOSCH EDC16C42 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
BOSCH EDC17_CP18 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. BETA CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP47 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C59 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. PATCH FIRMWARE. WYMAGANY PEŁNY ODCZYT. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELCO E7x – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. JEŚLI MASZ NIEKTÓRE KWESTIE PROSIMY O UŻYCIE ROZWIĄZANIA BETA V1.
DELCO E8x – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. JEŚLI MASZ NIEKTÓRE KWESTIE PROSIMY O UŻYCIE ROZWIĄZANIA BETA V1.
DELPHI DCM3.7 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
Chrysler

BOSCH EDC16CP31 – ROZWIĄZANIE EMULACJI
BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP27 – CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Dacia

BOSCH EDC17_C42 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! WYMAGANE JEST PEŁNE CZYTANIE!
BOSCH EDC17_C84 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
DELPHI DCM3.4 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID305 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID306 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID310 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Unik

BOSCH EDC16CP31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC16U31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
BOSCH EDC16U34 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC17_C79 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
CUMMINS CM21XX – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Doosan

BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Placet

BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI TEMPERATURY MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! (W przypadku Ducato należy również odłączyć czujnik ciśnienia DPF!) WYMAGANE CZYTANIE BDM.
BOSCH EDC17C69 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. – * WAŻNE * Czujniki ciśnienia DPF i EGT zostały odłączone!
BOSCH EDC17_C10 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. WYMAGANE PEŁNE CZYTANIE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CP52 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI DCM3.5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
MARELLI MJD6 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
MARELLI MJ8D – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
MARELLI MJ8F – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
MARELLI MJ9D – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
SIEMENS SID803 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID803A – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
VISTEON DCU10x – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Bród

BOSCH EDC16C34 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. ODŁĄCZ WTYK ECU MOCZNIKA.
BOSCH EDC16CP39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C10 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP05 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP42 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE
BOSCH EDC17C70 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI DCM3.5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
DELPHI DCM6.1 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
DELPHI MPC555 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIK CIŚNIENIA DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ. BETA WYMAGANE PEŁNE CZYTANIE (MPC I FLS)
MARELLI MJD6 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
MARELLI MJ8D – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
SIEMENS SID206 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID208 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID209 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
SIEMENS SID211 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID803 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID803A – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID807 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID902 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
VISTEON DCU102 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
VISTEON DCU106 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
VISTEON DCU201 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Wielki Mur

BOSCH EDC17_C53 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
HINO

DENSO SH7058 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE
Holden

DELCO E98 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Honda

BOSCH EDC16C31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! WYŚLIJ ORYGINALNY PLIK ZA POMOCĄ SYSTEMU BILETÓW.
BOSCH EDC17_CP06 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA (WYKORZYSTAĆ V1, JEŚLI DOŚWIADCZENIE KOŃCZYNY LUB KONTROLA REJSU NIE DZIAŁA)
BOSCH EDC17_CP16 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP50 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17C58 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Hyundai

BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. PEŁNE CZYTANIE WYMAGANE DLA AUTOMATYCZNYCH SAMOCHODÓW SKRZYNI BIEGÓW. CZUJNIKI TEMPERATURY MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C08 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC17_CP14 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C53 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C57 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
CUMMINS CM2250 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE
DELPHI DCM3.7 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
DELPHI DCM6.2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Wielki Mur

DELPHI DCM3.7 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Międzynarodowy

BOSCH EDC17CV42 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
SIEMENS SID904 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Infiniti

BOSCH EDC16CP42 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI CRD3 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Iveco

BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17C69 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CP52 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
Isuzu

BOSCH EDC17_C83
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DENSO – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
TRANSTRON – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
JAC

BOSCH EDC17_C53
Jaguar

BOSCH EDC17_CP11 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP42 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CP55 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MEDC17.9 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI MPC555 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BETA
SIEMENS SID201 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID204 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
JCA

BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Jeep

BOSCH EDC16U34 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC16CP31- ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. WYMAGANE PEŁNE CZYTANIE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17C69 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIK CIŚNIENIA DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C79 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIK CIŚNIENIA DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP27 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI CRD2.x – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
JINBEI

BOSCH EDC17_C81 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
JMC

BOSCH EDC17_C63 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C81 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
John Deere

BOSCH EDC17CV54 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
PHOENIX Lxx – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BETA
Kenworth

CAT ADEM4 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Kia

BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. WYMAGANE CZYTANIE BDM. CZUJNIKI TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C08 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC17_C53 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C57
BOSCH EDC17_CP14 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI DCM3.2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
DELPHI DCM3.7 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
DELPHI DCM6.2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Kioti

DELPHI DCM3.7 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Kubota

BOSCH EDC17CV45 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
DENSO – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Lancia

BOSCH EDC15C2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
BOSCH EDC17_C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP27 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
MARELLI MJD6 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
MARELLI MJ8D – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
MARELLI MJ9D – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
Land Rover

BOSCH EDC16CP39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CP55 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP11 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP42 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH MEDC17.9 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
SIEMENS SID201 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID204 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID208 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
LDV

BOSCH EDC1639 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
BOSCH EDC17_C81 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Lexus

DENSO (Odłączyć 5. wtyczkę wtryskiwacza)
LTI

BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Londyn

BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Mahindra

BOSCH EDC17_C53 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C63 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C81 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
CZŁOWIEK

BOSCH EDC17CV41 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Manitou

BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
Maserati

BOSCH EDC17_C79 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
Mazda

BOSCH EDC16C34 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
DENSO – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. RF7, RF8, SH1, R2A, SH12
SIEMENS SID208 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID807 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Maxus

BOSCH EDC17_C53 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC17_C81 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Mercedes

BOSCH EDC16C31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WYMAGANE CZYTANIE BDM. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC16C32 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WYMAGANE CZYTANIE BDM. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC16CP31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WYMAGANE CZYTANIE BDM. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC16CP36 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C42 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! WYMAGANE JEST PEŁNE CZYTANIE!
BOSCH EDC17C43 – ROZWIĄZANIE BETA ROZWIĄZANIE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17C66 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ
BOSCH EDC17CP01 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC17CP10 – ROZWIĄZANIE BETA ROZWIĄZANIE. ROZWIĄZANIE MUSI BYĆ STOSOWANE TYLKO DO IROM. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CP46 – ROZWIĄZANIE BETA ROZWIĄZANIE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CP57 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! ROZWIĄZANIE BETA.
DELPHI CRD1.x (DCM3.2) – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE (WYMAGANY ELEMENT PROCESORA / MPC). CIŚNIENIE DPF I CZUJNIKI TEMPERATURY WYDECHU MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI CRD2.x (DCM3.5) – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
DELPHI CRD3 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
DELPHI CRD3.X – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! ROZWIĄZANIE BETA.
SIEMENS SID307 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID310 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Ciężarówka Mercedes

TEMIC ACM / MCM – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. ROZWIĄZANIE NALEŻY STOSOWAĆ DO OBU JEDNOSTEK ACM I MCM.
Mini

BOSCH EDC16C35 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC17_C41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C50 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C56 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
Mitsubishi

BOSCH EDC16C3 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC16C31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! WYMAGANE JEST PEŁNE CZYTANIE!
BOSCH EDC16U31 – WYŁĄCZONE ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE PEŁNE PRZECZYTAJ!
BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CP15 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17CP52- ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DENSO – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
DENSO RA6 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
DENSO 6M60 – KOMBINOWANE ROZWIĄZANIE.
SIEMENS SID807 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Nowa Holandia

BOSCH EDC17C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17CV41 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
Nissan

BOSCH EDC16CP33 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC16CP42 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C42 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! WYMAGANE JEST PEŁNE CZYTANIE!
BOSCH EDC17_C45 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C84 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI DCM3.4 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
DENSO – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
DENSO SH06 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID301 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID304 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID305 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID307 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID309 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID310 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Opel

BOSCH EDC16C36 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. BETA
BOSCH EDC16CP33 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
BOSCH EDC17_C11 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C18 – PATCH FIRMWARE. WYMAGANY PEŁNY ODCZYT. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C19 – PATCH FIRMWARE. WYMAGANY PEŁNY ODCZYT. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C42 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! WYMAGANE JEST PEŁNE CZYTANIE!
BOSCH EDC17C69 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA DPF I EGT MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C84 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIK CIŚNIENIA DPF NALEŻY ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17C49 – PATCH FIRMWARE. WYMAGANY PEŁNY ODCZYT. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP47 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WYMAGANY PEŁNY ODCZYT. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C59 – PATCH FIRMWARE. WYMAGANY PEŁNY ODCZYT. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELCO E78 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. JEŚLI MASZ NIEKTÓRE ZAGADNIENIA, NALEŻY UŻYWAĆ ROZWIĄZANIA BETA V1.
DELCO E8x – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. JEŚLI MASZ NIEKTÓRE ZAGADNIENIA, NALEŻY UŻYWAĆ ROZWIĄZANIA BETA V1.
DELCO E98 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BETA
DELPHI DCM3.7 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
DENSO – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. TYLKO DLA SILNIKÓW 1,7 DTR (110 KM I 125 KM) I 3,0 CDTI (BETA) * W SYSTEMIE ECU DASH 1MEGA POTRZEBUJE PROGRAMOWANIA JAKO DASH DPF (OPCOM).
MARELLI MJD6 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
SIEMENS SID309 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Piaggio

BOSCH EDC17_C08 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Porsche

BOSCH EDC17_CP14 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. – CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP44 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
PSA (CITROËN / PEUGEOT)

BOSCH EDC16C0 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC16C34 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE EMULACJI
BOSCH EDC16C3 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC16CP39 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC17C10 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C60 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP11 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
BOSCH EDC17_CP42 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CP52 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ
BOSCH MD1CS003 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
DELPHI DCM3.5 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
DELPHI DCM6.2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
MARELLI MJ8D – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA
SIEMENS SID201 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID208 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID803A – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID803 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
SIEMENS SID807 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE
Renault

BOSCH EDC16C3 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC16C36 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC16CP33 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C11 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C42 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE! WYMAGANE JEST PEŁNE CZYTANIE!
BOSCH EDC17_C45 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C84 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP19 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP58 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
DELPHI DCM3.4 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID301 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID303 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID304 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID305 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID307 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID309 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID310 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Saab

BOSCH EDC17_CP21 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. PATCH FIRMWARE. WYMAGANY PEŁNY ODCZYT.
Mądry

BOSCH EDC16C31 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BDM PRZECZYTAJ WYMAGANE!
Ssang Yong

DELPHI DCM3.2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Subaru

BOSCH EDC17_CP07 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
DENSO – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Suzuki

BOSCH EDC16C3 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC16C39 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C49 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. WYMAGANE PEŁNE CZYTANIE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_C69 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. WYMAGANE PEŁNE CZYTANIE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
MARELLI MJ8X – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Tata

DELPHI DCM3.4 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
DELPHI DCM3.7 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Tata Trucks

BOSCH EDC17CV54 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
Tigercat

CUMMINS CM2250 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Toyota

BOSCH EDC16C34 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
BOSCH EDC17_CP07 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C73 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
DENSO (ODŁĄCZ WTYCZKĘ 5. INJEKTORA, ZAINSTALUJ 1 REZYSTOR KOHM). DLA SILNIKÓW 3.0 I POWYŻSZYCH ROZWIĄZAŃ V1.
VAG (VW, AUDI, SKODA, SEAT)

BOSCH EDC16U1 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC16U31 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC16U34 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC16CP34 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI TEMPERATURY I CIŚNIENIA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_U01 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI TEMPERATURY MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_U05 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17_CP04 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP14 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP20 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP24 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP44 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP54 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17_C46 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_C54 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17C64 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17C74 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17CP74 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH MD1_CP004 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH MD1_CP014 – CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
DELPHI DCM3.7 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
DELPHI DCM6.2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. BETA
SIEMENS PCR2.1 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
Volvo

BOSCH EDC16C31 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC16C34 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA.
BOSCH EDC17_CP22 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE!
BOSCH EDC17_CP48 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
BOSCH EDC17_CP68 – ROZWIĄZANIE PRZEŁĄCZNIKA. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
SIEMENS SID206 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID803A – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE.
SIEMENS SID807 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
DENSO VED – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!
Volvo Trucks

TRW EMS2 – ROZWIĄZANIE KOMBINOWANE. CIŚNIENIE DPF I OBRÓBKA POWIETRZA MUSZĄ BYĆ ODŁĄCZONE.
Yanmar

BOSCH EDC17CV54 – * WAŻNE * CZUJNIKI CIŚNIENIA I TEMPERATURY DPF MOŻNA ODŁĄCZYĆ!

Przykład samochodów objętych modułem usuwania DPF v1.0:

Alfa Romeo – Bosch EDC15 / EDC16 / EDC17
Audi – Bosch EDC16 / EDC17, Siemens PPD
BMW – Bosch EDC16 / EDC17
Citroen – Bosch EDC15 / EDC16, Siemens SID, Delphi DCM3.x
Chevrolet – Bosch EDC16 / EDC17
Chrysler – Bosch EDC16CP31
Fiat – Bosch EDC15 / EDC16 / EDC17, Marelli MJD
Ford – Bosch EDC16 / EDC17, Siemens SID
Honda – Bosch EDC16 / EDC17, Siemens SID
Hyundai – Bosch EDC16 / EDC17
Iveco – Bosch EDC16
Jaguar – Bosch EDC16 / EDC17
Kia – Bosch EDC16 / EDC17
Lancia – Bosch EDC15 / EDC16 / EDC17
Mini – Bosch EDC16 / EDC17
Mazda – Bosch EDC16 / EDC17, Denso (HARD RESET)
Mercedes – Bosch EDC16 / EDC17
Nissan – Bosch EDC16, Denso (BETA)
Opel – Bosch EDC16 / EDC17, Marelli MJD
Peugeot – Bosch EDC15 / EDC16, Siemens SID, Delphi DCM3.x
Porsche – Bosch EDC17
Renault – Bosch EDC16
Saab – Bosch EDC16 / EDC17
Siedzisko – Bosch EDC16 / EDC17, Siemens PPD
Skoda – Bosch EDC16 / EDC17, Siemens PPD
Suzuki – Bosch EDC16
Toyota – Bosch EDC17
Volvo – Bosch EDC16 / EDC17, Siemens SID
VW – Bosch EDC16 / EDC17, Siemens PPD

Skontaktuj się z nami

12 + 8 =