Moduł usuwania klapy wydechowej

Przegląd

Klapa wydechowa jest zaworem zainstalowanym na końcowym tłumiku, a tym najważniejszym celem tej części jest zmniejszenie hałasu w stanie zimnego rozruchu. Po zastosowaniu tego rozwiązania modułowego zawór będzie otwarty w każdych warunkach. Jest to również ważna opcja po usunięciu końcowego tłumika. W niektórych pojazdach VAG zawór ten jest również kontrolowany poprzez wybranie trybu sportowego.

WAŻNE – MODUŁ ZAWARTY TYLKO NA PEŁNYM OPAKOWANIU.

 

Lista samochodów aktualnie objętych przez moduł usuwania klapy wydechowej:

BMW

BOSCH MEVD17.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.3 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.4 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.5 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.6 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.8 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.9 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.G – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MG1CS003 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MG1CS024 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MG1CS201 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS MSD80 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS MSD81 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS MSD85 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS MSD87 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Dacia

BOSCH EDC17_C11 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C42 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C84 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP19 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP45 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP58 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID305 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID306 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID307 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID309 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID310 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Unik

SIEMENS GPEC2A – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Nissan

BOSCH EDC17_C11 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C42 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C84 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP19 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP45 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP58 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID305 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID306 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID307 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID309 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID310 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Porsche

BOSCH ME7.8 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Renault

BOSCH EDC17_C11 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C42 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C84 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP19 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP45 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP58 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID305 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID306 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID307 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID309 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS SID310 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
VAG (VW, AUDI, SKODA, SEAT)

BOSCH EDC17_CP04 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP14 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP20 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP24 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP44 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP54 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C46 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_C54 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C64 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C74 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17CP74 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED9.1 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED9.5.10 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.1 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.6 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.21 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.27 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.61 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.62 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.5 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.20 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.21 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.24 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.25 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.26 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI DCM6.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 10 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 11 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 12 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 18 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!

Skontaktuj się z nami

12 + 13 =