Moduł usuwania EVAP

Przegląd

System kontroli emisji par (EVAP) służy do zapobiegania wydostawaniu się oparów benzyny ze zbiornika paliwa i układu paliwowego do atmosfery. Najczęstszym problemem związanym z kanistrem EVAP jest wadliwa kontrola przedmuchu, która powoduje poważne problemy. Po uruchomieniu tego rozwiązania modułowego w połączeniu z gotowym systemem EVAP pojazd nie będzie miał żadnych błędów.

WAŻNE – MODUŁ ZAWARTY TYLKO NA PEŁNYM OPAKOWANIU.

 

Lista samochodów obecnie objętych przez moduł usuwania EVAP:

BMW

BOSCH MEVD17.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.3 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.4 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.5 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.6 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.8 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.9 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEVD17.2.G – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS MSV80 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIEMENS MSV81 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Chevrolet

BOSCH EDC16C39 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Placet

BOSCH ME7.3 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Bród

BOSCH MED17 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Jaguar

BOSCH MED17.0 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.8.3 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.8.31 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.9.7 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Jeep

MOTOROLA NGC4 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Land Rover

BOSCH MED17.8.3 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.8.31 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.9.7 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
McLaren

BOSCH ME17.8.32 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mercedes

BOSCH MED17.7.1 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.7.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.7.3 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.7.5 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
PSA (CITROËN / PEUGEOT)

BOSCH MED17.4 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MEV17.4 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.4.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.4.4 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Toyota

DENSO – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
VAG (VW, AUDI, SKODA, SEAT)

BOSCH MED9.1 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED9.5.10 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.1 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.6 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.21 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.27 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.61 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.1.62 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.5 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.20 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.21 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.24 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.25 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.5.26 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH MED17.6 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 3 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 8.1 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 8.2 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 8.3 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 8.4 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 8.5 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 8.6 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 10 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 11 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 12 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
SIMOS 18 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!

Skontaktuj się z nami

2 + 1 =