Moduł usuwania MAF

Przegląd

Dezaktywacja MAF nie jest w żaden sposób zalecana, ponieważ jest to bardzo ważny czujnik do regulacji zużycia paliwa, ale czasami (zwykle w tuningowanych samochodach o dużej mocy) odczyt MAF osiąga maksymalną wartość i dotyka maksymalnego dopuszczalnego napięcia odczytanego przez czujnik rejestrujący usterkę i zwykle w trybie bezpiecznym .
Dzięki temu modułowi klienci mogą po prostu odłączyć MAF, a samochód będzie działał bez żadnego trybu awaryjnego i może osiągnąć większą moc bez obaw o dodatkowe problemy.

Lista samochodów objętych obecnie modułem MAF Removal Module:

 

Alfa Romeo

BOSCH EDC16C39.
BOSCH EDC17C49
BMW

BOSCH EDC16C31. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Chevrolet

BOSCH EDC16C39
Dacia

SIEMENS SID305. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Unik

BOSCH EDC16U31
Placet

BOSCH EDC16C39. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
MARELLI MJ8F – MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Bród

BOSCH EDC16C34. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
BOSCH ME9 *
BOSCH EDC17_C10 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP05 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP42 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP65 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17C70 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Holden

BOSCH ME9.1
Infiniti

DELPHI CRD3. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Lancia

BOSCH EDC16C39.
BOSCH EDC17C49
Land Rover

BOSCH EDC17_CP11 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP42 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC17_CP55 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
Mercedes

EDC15C0
EDC15C6 – * WAŻNE * KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
DELPHI CRD3. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Mini

BOSCH EDC17_C41. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Mitsubishi

BOSCH EDC16U31
Nissan

SIEMENS SID301. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
SIEMENS SID305. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Opel

BOSCH EDC15M
PSA (CITROËN / PEUGEOT)

SIEMENS SID806. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
Renault

BOSCH EDC15C3. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
SIEMENS SID305. MAF MUSI BYĆ ODŁĄCZONY.
VAG (VW, AUDI, SKODA, SEAT)

BOSCH EDC15P
BOSCH EDC15V
BOSCH EDC15VM
BOSCH EDC16CP34. KOREK NAPĘDU MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!
BOSCH EDC16U1
BOSCH EDC16U31
BOSCH EDC16U34
BOSCH EDC17_CP14
BOSCH MD1_CP004
BOSCH MD1_CP014
SIEMENS PCR2.1 – WTYK SIŁOWNIKA MUSI BYĆ ODŁĄCZONY!

Skontaktuj się z nami

3 + 6 =